SEU ELECTRÒNICA
Les SAT han d'efectuar la tramitació telemàtica a través de la seu electrònica de la Generalitat, per al que obligatòriament hauran d'accedir amb el certificat electrònic de la SAT (certificat electrònic de representant de persona jurídica) i que s'expedeix a la persona física que té la representació de la SAT -el/la president/a-.
Si la SAT desitja conferir apoderament a un tercer perquè en el seu nom efectue els tràmits abans les Administracions Públiques, aquest haurà d'estar inscrit en el Registre de Representants (https://www.accv.es/servicios/registro-de-representantes/), per al que és obligatori accedir amb el certificat electrònic de la SAT.
En el cas que la tramitació l'efectue el/la representant designat/per la SAT i inscrit/a en el Registre de Representants, i amb la finalitat d'acreditar la seua inscripció en el citat registre i amb apoderament suficient, haurà d'adjuntar sempre certificat expedit en la data en la qual s'efectuarà tramitació telemàtica.
És important indicar en el formulari de dades generals del procediment, en l'apartat “Matèria”, que la documentació ha de dirigir-se, en el supòsit de tractar-se d'una SAT de la província d'Alacant o Castelló, a: Secció de Relacions Agràries – Registre de SAT. En el cas de tractar-se d'una SAT de la província de València, haurà de dirigir-se a: Registre de Societats Agràries de Transformació de la Comunitat Valenciana.
En “SERVEI TERRITORIAL” haurà de seleccionar la corresponent província segons siga el domicili social de la *SAT i, en el cas de tractar-se d'una *SAT amb domicili social a la província de València, s'haurà de seleccionar l'opció “Serveis Centrals (Direcció General)”
NORMES PER A EFECTUAR TRAMITACIONS TELEMÀTIQUES
1. Cap fitxer que s'adjunte al procediment pot excedir de 15 *mb i el nombre total de fitxers estarà limitat al que poguera resultar d'un total de 50 *mb.
2. La documentació que es tramite haurà d'estar signada en totes les pàgines per el/la president/a i el/la secretari/a de la SAT.
3.Els certificats dels acords adoptats per l'assemblea general -havent-se d'indicar el caràcter ordinari o extraordinari de la sessió- han d'estar expedits sempre per el/la secretari/a amb el vistiplau del/de la president/a, havent-se d'incloure en l'última pàgina el càrrec i la identitat dels signants. En el cas que els certificats s'estenguen en més d'una pàgina, hauran de signar-se marginalment per el/la president/a i per el/la secretari/a, sense que siga necessari identificar als signants per haver-se efectuat en l'última pàgina.
4. Amb la finalitat d'identificar de manera clara la documentació que es remet i determinar la prioritat del tràmit (depòsit, legalització, inscripció registral, expedició de certificat registral), s'efectuarà una sola tramitació segons siga l'assumpte i conforme s'indica a continuació:
-CERTIFICAT D'ALTES I/O BAIXES DE SOCIS (segons siga)
-MODEL 600 (en el cas d'ampliació o reducció de capital)
-CERTIFICAT BANCARI (en el supòsit d'altes i/o baixes de socis amb ampliació de capital)
-FITXES DE SOCIS (s'adjuntaran els fitxers dels socis ordenats conforme s'ha especificat) Vegeu la documentació a remetre en cas d'alta de socis i sòcies
PROVÍNCIA D'ALACANT:
Direcció Territorial de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica
Secció de Relacions Agràries-Registre de SAT.
Carrer del Professor Manuel Sala, 2
03003-Alacant
PROVÍNCIA DE CASTELLÓ:
Direcció Territorial de la Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica
Secció de Relacions Agràries-Registre de SAT.
Avinguda dels Germans Bou, núm. 47-4a planta
12003-Castelló de la Plana
PROVÍNCIA DE VALÈNCIA:
Ciutat Administrativa 9 d'Octubre
Conselleria d'Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica
Registre de Societats Agràries de Transformació de la Comunitat Valenciana
Calle de la Democràcia, núm. 77 (Torre núm. 1)
46018-València